Mä oon seuraillut ku mamma käy laittaa mun ruoan tuleen tai ku se on lähössä niin se antaa mulle siankorvan. Kaikki nämä herkut löytyy yhdestä huoneesta. Eli ne painoi kahvaa ja veti sitä itseensä päin. Mä oon nyt harjoitellut päivisin kun kukaan ei ole kotona et miten se toimii. Ja se on aika helppoo. Ja sieltä on löytynyt PALJON nameja. Mun mielestä noi ruoka-annokset on ollut liian pieniä. Ja päivisin ku ei ole mitään tekemistä niin on ihan kiva vähän syöpötellä. Mamma ja iskä ei ole ollut kauhean tyytyväisiä ku ne on tullut kotio mut en mä oikein ymmärrä. Mähän helpotan niitten hommaa ku syön itse eikä tarvi olla laittamassa ruokaa.

Eilen testasin taitojani et kuinka hiljaa ja nopeasti saan sen auki. Mamma ja iskä oli sohvalla kattomassa telkkaa ja mä sain sen oven auki ilman et ne huomas. Mut mun täytyy vielä harjoitella kuinka saan namipurkin lattialle ilman et ne kuulee sitä sillä heti ku pudotin sen lattialle niin ne tuli kattoon mitä mä teen.  Mut harjoitus tekee mestarin. Kannattaa kokeilla.....